Le Café Sucré ♦
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.


Ce forum a longtemps été le forum français le plus actif de Gakuen Alice, aujourd'hui, la série étant finie, nous nous devons d'avancer mais nous n'oublions pas que c'est par ce manga que tout a commencé.
 
AccueilAccueil  Dernières imagesDernières images  RechercherRechercher  S'enregistrerS'enregistrer  ConnexionConnexion  
Le Deal du moment : -28%
Précommande : Smartphone Google Pixel 8a 5G ...
Voir le deal
389 €

 

 'Quan Satanàs ens porta a l'infer' UNE NOUVELLE FIC RIEN QUE EN CATALAN!!!!

Aller en bas 
2 participants
AuteurMessage
Mayura
Inconditionnel
Inconditionnel
Mayura


Féminin Messages : 703
Date d'inscription : 28/03/2012
Age : 27
Localisation : Du côté des tenebres

'Quan Satanàs ens porta a l'infer' UNE NOUVELLE FIC RIEN QUE EN CATALAN!!!! Empty
MessageSujet: 'Quan Satanàs ens porta a l'infer' UNE NOUVELLE FIC RIEN QUE EN CATALAN!!!!   'Quan Satanàs ens porta a l'infer' UNE NOUVELLE FIC RIEN QUE EN CATALAN!!!! EmptyLun 4 Fév - 18:31

Quan Satanàs ens porta a l'infern








Introducció: Una mort fràgil



Ploro, ajagut al meu llit de l'hospital, és impossible guerrir ara que les cames no es mouen. És una maledicció que ha caigut sobre mi, una malaltia genètica transmissible que ningú em coneix vent vingut de dalt, o les flors d'or i xocolata d'aigua pecat o la vida pren la seva fi . Però no hi ha més remei que plorar sol en la foscor, però, un llamp va entrar a la meva habitació sola, una vora de l'ombra diminuta, probablement un home. Però no aquestes una mica noia, cabell ros, llarg arrissat d'or amb la reflexió. Té un rostre molt pàl · lid, gairebé blanc, ulls blaus i final sintillant. Té tot el que un àngel va venir a recollir, però és una nena. "... Em Escuser senyoreta, jo tenia a l'habitació equivocada." T'ho vaig dir amb veu tan clara i suau que dóna fam i calmerais furiosos Nete d'encaixar, però jo havia de contestar, em vaig prendre la meva coratge dues mans i va dir amb veu si fent tremolar només escoltar una "recerca Qui és vostè?".
Buscant Mariko Takasumi.
¿Què! Però aquests petits sóc jo. Qui ets tu per saber qui sóc jo?
Ella em va mirar amb calma i tristesa. Va tornar Unee menjar àrea gran i va dir: "Jo sóc l'àngel Sheida vaig venir de l'infern perquè el reculli. 02558L9 En commendant ordre de Satanàs, que vol veure obro el portal"
Què? Un àngel de l'infern? Però, però ... Mai he fet malament! Per què diables, per què jo? Però què?
Una gran llum blanca, suau però extravagant em consumia, els meus ulls estan plorant, em pujar? Qui era Satanàs? No podia existir, era impossible. I per què a l'infern? Satanàs volia que em fan arribar.
Aquesta llum es va dur la meva ànima, deixant el meu cos al llit de l'hospital. El meu cos estava fred, la seva ajuda a crits, que s'estava morint, va ser fer-me mal a mi veure a la insidiosa gràcies perquè jo no ho sé. Que jo havia pres per un àngel, pff jo estic molt mal fet és un dimoni surment sí!
No obstant això, és tan bonica, mai vaig creure que una nena de matar algú a sang freda.
Jo no vaig matar el seu únic mitjà de transport. El seu cos va a morir, però la seva ànima seguirà pròspera, que és sobre el meu superior, que és el manteniment d'un regal.
Ens marchiames en un túnel, ella em va agafar la mà, una mà tan freda, però càlid alhora, res a veure amb la meva. Tot d'una, un llum vermell gran emmana l'altre extrem del corredor, l'infern surment vaig dir interiorment.



Voila!!! alors vous la trouver comment? Et tout est traduit en ma tres cher langue le CATALAN!!!
Oh ces bon je sais que vous savez pas parlez un seul mot de Catalan ( bande d'inculte va é-è)
alors voila: (seulement pour se qui save pas un mot de ma tres si chere langue)
Ah au faite, se qui parle pas Catalan mettait un mp pour que je le sache ^^


Spoiler:
Revenir en haut Aller en bas
http://manga-life.winnerforum.net
Aryana
Chouchou
Chouchou
Aryana


Féminin Messages : 5627
Date d'inscription : 02/01/2011
Age : 26
Localisation : Dans le palais fleur

'Quan Satanàs ens porta a l'infer' UNE NOUVELLE FIC RIEN QUE EN CATALAN!!!! Empty
MessageSujet: Re: 'Quan Satanàs ens porta a l'infer' UNE NOUVELLE FIC RIEN QUE EN CATALAN!!!!   'Quan Satanàs ens porta a l'infer' UNE NOUVELLE FIC RIEN QUE EN CATALAN!!!! EmptyLun 4 Fév - 19:18

Oh, j'aime bien la fille !
(non, tu es inculte lorsque tu ne sais pas ce que c'est, le catalan *inculte*)
(quelqu'un sait où c'était, les anciens pays de la couronne d'Aragon ? x') )
Revenir en haut Aller en bas
Mayura
Inconditionnel
Inconditionnel
Mayura


Féminin Messages : 703
Date d'inscription : 28/03/2012
Age : 27
Localisation : Du côté des tenebres

'Quan Satanàs ens porta a l'infer' UNE NOUVELLE FIC RIEN QUE EN CATALAN!!!! Empty
MessageSujet: Re: 'Quan Satanàs ens porta a l'infer' UNE NOUVELLE FIC RIEN QUE EN CATALAN!!!!   'Quan Satanàs ens porta a l'infer' UNE NOUVELLE FIC RIEN QUE EN CATALAN!!!! EmptyLun 4 Fév - 20:14

La quelle fille? L'ange des enfer ou Mariko?
Ba je crois que ces de l'engleterre non?
Revenir en haut Aller en bas
http://manga-life.winnerforum.net
Contenu sponsorisé





'Quan Satanàs ens porta a l'infer' UNE NOUVELLE FIC RIEN QUE EN CATALAN!!!! Empty
MessageSujet: Re: 'Quan Satanàs ens porta a l'infer' UNE NOUVELLE FIC RIEN QUE EN CATALAN!!!!   'Quan Satanàs ens porta a l'infer' UNE NOUVELLE FIC RIEN QUE EN CATALAN!!!! Empty

Revenir en haut Aller en bas
 
'Quan Satanàs ens porta a l'infer' UNE NOUVELLE FIC RIEN QUE EN CATALAN!!!!
Revenir en haut 
Page 1 sur 1
 Sujets similaires
-
» Mes textes rien qu'à moi
» Ma galerie rien qu'à moi ! ^^
» Le thème de l'Été 2010- Summer Alice
» nouvelle
» Ohayo Mina-san!!!

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
Le Café Sucré ♦ :: Vos oeuvres :: Vos créations :: En lettres-
Sauter vers: